دل نوسته های مرد تنها

دل نوسته های مرد تنها به دنیای من خوش آمدید

دل نوسته های مرد تنها

دل نوسته های مرد تنها به دنیای من خوش آمدید

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

به طور کلی به تمامی محصولات دکوراسیون و قطعات اداری که در شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند را مبلمان اداری می گویند. بسیاری از مجموعه‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند نیاز دارند که برای مجموعه خود مبلمان اداری تهیه کنند. اینکه بدانیم مبلمان اداری چیست و اینکه هر کدام از این مبلمان برای رفع کدام نیاز استفاده می‌شوند بسیار مهم است.

مبلمان اداری چیست

مبلمان اداری شامل چه چیزهایی می‌شود؟
قبل از هر چیز باید بدانیم که مبلمان اداری هر شرکت و دفتر با هم متفاوت است و بسته به نیاز همان شرکت باید آن را سفارش داد به طور مثال مبلمان اداری یک شرکت‌ سنتی با مبلمان دفتر استارت آپی بسیار متفاوت است. مبلمان اداری فقط مخصوص اداره‌ها نیست. برای تجهیز هر محیطی که افراد در آن مشغول به کار هستند که به میز اداری، کمد، پارتیشن اداری و... نیاز دارند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۶
مرد تنها

پارتیشن یک فضای کاری اداری نیمه بسته است که با پارتیشن هایی که معمولاًتا 1.8 متر ارتفاع دارند از فضاهای کاری مجاور جدا می شود. هدف آن جداسازی کارکنان و مدیران اداری از مناظر و سر و صداهای فضای باز است تا با حواس پرتی کمتری تمرکز کنند. کابین ها از عناصر مدولار مانند دیوارها، سطوح کار، سطل های سقفی، کشوها و قفسه ها تشکیل شده اند که بسته به نیاز کاربر می توان آنها را پیکربندی کرد. نصب عموماً توسط پرسنل آموزش دیده انجام می شود، اگرچه برخی اطاقک ها اجازه می دهند تا تغییرات پیکربندی توسط کاربران بدون آموزش خاص انجام شود. 

اتاقک ها در سال های 2010 و 2020 معمولاً به رایانه، مانیتور، صفحه کلید و ماوس روی سطح کار مجهز می شوند. اتاقک ها معمولا یک تلفن رومیزی دارند. از آنجایی که بسیاری از دفاتر از چراغ های فلورسنت بالای سر برای روشنایی دفتر استفاده می کنند، کابین ها ممکن است دارای لامپ یا سایر روشنایی های اضافی باشند یا نداشته باشند. مبلمان دیگری که اغلب در اتاقک ها استفاده می شود شامل یک صندلی اداری، یک کمد بایگانی برای قفل کردن اسناد، یک قفسه کتاب و یک قفسه کت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۲:۰۶
مرد تنها